Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. W przypadku otrzymania wadliwego towaru należy zgłosić reklamację w momencie stwierdzenia usterki. 

2. O ww. fakcie należy poinformować sprzedającego drogą mailową: damian.ochnio(a)gmail.com.

3. Wadliwy towar na własny koszt należy odesłać na adres: Damproj Damian Ochnio, Wola Żelechowska 98B, 08-430 Żelechów.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury zakupu.

4. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane.

5. Sprzedający w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki: 

a) naprawi wadliwy towar, 

b) w przypadku, gdy nie będzie to możliwe wymieni na nowy,

c) w przypadku braku towaru na wymianę - zwróci pieniądze.

6. Po naprawie, wymianie towar zostanie odesłany do nabywcy.

7. W przypadku nieuznanej reklamacji Zgłaszjący, w ciągu 30 dni, zobowiązany jest do dokonania opłaty na przesyłkę zwrotną w wysokości 20 zł na konto:
Damproj Damian Ochnio 18 1140 2004 0000 3102 7690 9188.
Po upływie 30 dnia naliczana jest opłata za bezumowne przechowywanie towaru 5 zł/doba za paczkę.

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem (przy zakupach na odległość), masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Damproj Damian Ochnio

Wola Żelechowska 98B

08-430 Żelechów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA: Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Po otrzymaniu zwrotu w ciągu 14 dni dokonujemy zwrotu środków na wskazane konto bankowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl